Відкритість та взаєморозуміння найкращі керівники

21.11.2014 15:56

     У сучасних умовах розвитку суспільства висуваються досить високі вимоги до професійно-управлінської компетентності завідувача дошкільного навчального закладу, його педагогічної майстерності, психологічної грамотності, здатності оптимального реалізовувати управлінські функції, самостійно розв’язувати різноманітні завдання в нестандартних ситуаціях, ефективно взаємодіяти з учасниками педагогічного процесу. Це зумовлено такими основними чинниками, як зміна парадигм дошкільної освіти й орієнтація на освітні запити дітей та батьків, здійснення постійного освітнього маркетингу, формування позитивного іміджу дошкільного закладу, упровадження педагогічних та організаційно-управлінських інновацій.

   «Обрати професію за покликанням і присвятити їй життя – це справжнє щастя». Від кого залежить грамотна робота дошкільного навчального закладу? Звісно, насамперед, від керівника. Керувати професійно – справа складна. Дитячий садок не може бути схожим на школу чи інший навчальний заклад. Він – дитячий садок, він – для дітей. І той, хто працює, має насамперед, розуміти перспективу розвитку поки що маленької людини і нести за неї відповідальність.

  Завідувач дитячого садка повинен не тільки розуміти дітей, йому слід навчити цього вихователів та пильно стежити за їх педагогічною культурою.

  Основна робота керівника – це не керування, а подолання перешкод, які заважають нормально працювати колективу. Один із основних принципів моєї роботи – це відкритість. Сподіваюся, що Ви надалі будете активними учасниками у житті нашого садочка.

  Ми завжди маємо пам’ятати, що виконати заплановане можна лише за умови теплих, довірливих взаємин. Бажаю Вам взаєморозуміння та єдності в думках та переконаннях.

Назад